Modna rodzinka

Modna Rodzinka
Blog modowy dla mamy i dziecka

niedziela, 21 września 2014

Goya Art - biżuteria najwyższej klasy

Lubię biżuterię jak każda kobieta, musi to być taka biżuteria która od razu "wpada w oko". Zawsze miałam tak, że tylko to co piękne zauważałam, tak stało się też z biżuterią wykonywaną przez     Goya Art. Wspaniałe wisiory, kolczyki czy bransolety z użyciem kamieni, ozdobione koralikami a w tym wszystkim miłość, pasja i godziny pracy artysty.

                                                 

Zajrzyjcie koniecznie do sklepu Goya Art, znajdziecie tam kolorystycznie wspaniale dobrane produkty z których każda z Was znajdzie coś dla siebie, można mężowi - gwiazdorowi z okazji świąt podpowiedzieć jaki chciałybyśmy prezent.

Biżuterię chciałam wam zaprezentować w pięknej scenerii, lecz pogoda dotąd piękna postanowiła inaczej. Wsiadłam do auta a tu jak lunęło, musiałam wykorzystać wnętrze domu, żeby pokazać Wam piękny wisior.